Keep calm and be dope

Shirt: Newyorker // Jeans: Crocker // Shoes: Converse // Bag: Tiger // Belt: Unknown.
Jag tänker börja skriva på Svenska. Punktans slutans. Egentligen är inte Engelska sådär svårt, det kommer lika naturligt som Svenska, hur vet jag inte. Men nu är jag bara trött på det, jag saknar att skriva på svenska helt enkelt. Aldrig tyckt att svenska är särsklit vackert egentligen, gentemot Engelska som är bland de vackraste språken som finns (enligt mig). Men nej, jag sakna prata Sverige. Så är det bara ;)



Kommentarer
Postat av: Emma

sv: haha OJDÅ! tekniskt sett tog det typ 40 min för mig att slösa typ 800? sen gick jag på rebecca&fiona på liseberg och där tog allt slut :/

men om din mamma inte gett dig något i födelsedagspresent så är ju hon nästan skyldig dig löshår? ;)

2012-06-02 @ 20:47:43
URL: http://emmagester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0