Now my life is i sweet like cinnamon, like a fucking dream I'm living in.

Instagram genom veckan. Prata med KarrolinnaBallorinna hela kvällen på skype, tills mina ögonlock inte orkade mer. Sedan avslutade vi torsdagen med en kvällsbön till guden som uppfan plattången. På fredag for man till storstaden med världens bästa vänner. Första gången alla är samlade i stan sen i Februari när vi firade min födelsedag. Det blev kika runt, middag på Blue Thai (som vanligt) och sen fick jag fatt i brillorna jag suktat efter en hel evighet.
Annars har det varit väldigt mycket planerande. Och mycket drömmande.
Vet ni hur lycklig jag är? Hur bra jag mår? Hur mycket jag ler inombords, hela tiden? Jag är lite euforisk och har varit flera dagar i streck vilket liksom aldrig riktigt händer mig. Jag känner mig så otroligt jävla fri.
Fredag slutar skolan och på lördag ska vi samlas alla flickor och ha tjejmys och inviga sommarlovet. Veckan efter det trallar jag och Karolina iväg till Ungern tillsammans. Hur mys som helst! Och när jag kommer hem ska jag leka på flygfältet och uppe i luften! Hur bra?



Kommentarer
Postat av: soso

vad heter du på instagram? btw, jättefin blogg :)

Svar: Heter fatimaplace :) Tack så mycket!
Fatima Krantz

2012-06-25 @ 23:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0