Bucketlist: Takeoff! [Check]

Då var det gjort! Jag har officiellt lyft ett plan ifrån marken.
Jag vet inte riktigt vilka ord man använder för att beskriva en känsla som är långt bortom nyförälskelse, eufori och gud vet vad vilka underbara känslor det finns här i världen! Jag tror bara att de som har fått uppfylla sin högsta dröm verkligen förstår vad jag menar. 
Att bli pilot är någonting jag velat sålänge jag kan minnas, det är därför jag är här, därför jag lever. För att jag ska bli pilot. Jag lever på riktigt nu, jag andas rosa, glittrig luft som luktar eufori och jag lever, jag lever på ett sätt man bara kan leva på när man omringas av perfekta människor, fina vännor och lever sin dröm ♥



Kommentarer
Postat av: Julia

vad häftigt och vad kul för dig! :D

Svar: Häftigaste någonsin! Haha,och det är lite så, desto mer jag flyger desto mer kär blir jag i det!:D
Fatima Krantz

2012-11-03 @ 12:57:36
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0