Jag önskade att vi kunde gå på mer än bara känslan att allting är försent.

 
 
Därför att alla förtuom han sa att jag var vacker, och hans röst var den enda som spelade någon roll när ensamheten låg som en kylig dimma i min benmärg. Därför är hela jag så trasig. Därför har jag tappat ena min tånagel, och därför har jag nerbitna naglar och just därför är mitt ansikte prickigt och benen orakade. För det spelade ingen roll när han ändå inte skulle säga att jag var vacker.
Därför är jag ohel på något sätt, för att jag inte har hennes långa blonda hår som han föredrar framför mitt röda krulliga. För att alla inte älskar mig som de älskar henne. 
Fast jag är jag.



Kommentarer
Postat av: lilly

kan nog aldrig lära mig att sluta bita på naglarna.

Svar: nej inte jag heller. Jag gjorde det innan, hade världfinaste naglarna nästan, sen börjades det igen. Jag skulle kanske kunna sluta om han sa till mig, för detär bara han som spelar någon jävla roll.
Fatima Krantz

2012-11-24 @ 15:10:20
URL: http://omjagvarjane.blogg.se/
Postat av: ADARAS.se - JULKALENDER PÅ BLOGGEN!

så fina bilder! <3

Svar: åh tack finis ♥♥♥
Fatima Krantz

2012-12-03 @ 18:12:44
URL: http://adaras.se
Postat av: Nån gaykompis

Jag älskar iallafall dig Gayfues!! <3 mycket mer än nån ful blondinjävel, och jag syftar inte alls på slemmie.. ;)

2012-12-23 @ 01:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0