She lives in a fairytale, somwhere too far for us to find.

 
They say that I'm a dreamer but what am I to do, when dreaming is the only way I can be with you?
 
A dreamer. An individual whose solarsystem isn't from this univeristy. An individual so hopeful, yet so hopeless. Their grey days are torn apart by rosensweaters, hot tea and endless caféminutes. They beautify memories by their infinite daydreaming until it feels so real their heart aches to their bones. They erase their pain by wandering off to places humans have never touched before, places where they can let themselves fall inlove with all of the preciousness surrounding them; 
Red cheeks, kisses on the forehead, whispers spreading words and promises through their veins. Spooning in the duvet. Wishing to falling stars. Pouring themselves onto eachother until there's nothing left of them. Stealing eachothers hearts with the intention to keeping it forever. 
A dreamer. Someone who will soon wake up.
 



Kommentarer
Postat av: Ellinore

Har läst din blogg så otroligt länge nu. Flera år känns det som. När du delar dina tankar och skriver dina poetiska texter då kan jag sitta och läsa de om och om igen bara för att låta huden knottra sig på nytt.
Dina texter, som den här är så rysligt bra att jag får gåshud, älskar sättet du skriver på och hur djup du är, skulle kunna underhålla mig hela nätter med att läsa från dig!
Kram Ellinore!

Svar: Jag har inte kunnat svara för att jag vet inte vad jag ska svara. Typ, tack, miljoner gånger, till pluto och tillbaka, eller kanske till det universumet där jag lever och tillbaka, jag vet inte. Men massa gånger. Ta stjärnornas mängd och multiplicera med oändligheten, så många tack. Jag har läst denna kommentaren etttusentolv gånger nu och den är lika fin varje gång, så medan du läser mina egentligen hel jävla kassa texter så läser jag din asfina kommentargång på gång.
Kan fortfarande inte fatta att det finns människor som gillar mina texter, det känns overkligt på något sätt att någon skulle gilla MINA saker. Jagvet inte. Äsh.
Tack ♥
Fatima Krantz

2012-11-18 @ 19:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0