It's a sight of ecstasy.

Rihanna – Diamonds
Måndag. Det är väl en av veckans mindre välkomna dagar? Idag är en sån dag. De flesta vet nog definitionen av sen sån dag, mörkret faller vid sju och trötten erövrar alla dagens måsten.
Jag hann med en lektion i morse, sen bar det av mot vårdcentralen för hade fått någon allerisk reaktion och fått utslag över hela kroppen. Jag hade  ju inte haft någonting emot att vara sjuk oftare. . . doktorn såg inte helt fel ut, haha! Fick tabletter men det var ingen idé att traksa till skolan för de hade biverkningar och lyckades 3 olika biverkningar, det är väl typiskt mig kan jag säga! Får alltid biverkningar av medicin... jag lyckades åka på trötthet, svullnad och utmattning, känns som kvällarna i Ungern! Haha!



Kommentarer
Postat av: FELICIA

Skitsnygg bild! :)

Svar: Tack finis ♥♥
Fatima Krantz

2012-10-13 @ 00:52:27
URL: http://feliciamasalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0