I'ven been trying to do it right.

Hejåhå, ett nytt självporträtt. 
Jag är femton. Det är halvtillåtet att hata sig själv och önska att man såg ut såhär. Samtidigt är det viktigt att respektera den man är och inse att man kommer inte se ut som världens vackraste kvinna och få ett långt svallhår och en perfekt kropp och mjuka&fina läppar. Så jag är fortfarande fin, ibland, ibland känner jag mig sådär extra fin. Just i dessa kläderna kände jag mig lite sådär extra fin och när mitt hår är lite ruffsigt känner jag mig extra fin, och idag när jag höjde mitt betyg i kemi känner jag mig extra bra.
Jag ville bara att ni skulle veta det, att jag är bra. Jag är bra på det jag gör. 
 
Tänk om det fanns fler sånna inlägg i bloggvärlden. Åh vad fint. 



Kommentarer
Postat av: afroego

Du är fin och du är bra! Mer såna inlägg ;)

2012-10-16 @ 12:49:31
URL: http://afroego.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0