Ett hjärta som bultar mot sexton och tusentals känslor.

Fem minuter över tolv och sex dagar kvar till sexton
. Sexton har alltid varit en milstole i livet för mig, säg vilken pilot det inte är en milstolpe för. Sexton, om en vecka får jag enligt sveriges rikes lag sitta ensam i ett flygplan och flyga. Flyga ensam. Flyga solo! Tanken har så länge fått mitt hjärta att klappa och mina nerver att darra men idag fick jag en alldeles egen landing, en landning där det var total tystnad. . . bara ljudet av propellern och i några minuter kunde jag ta i verkligheten, som någonting konkret. Under dessa fem minuter gick någonting så avlägset och abstrakt till någonting jag kunde ta på, hålla i, nudda med mina fingertoppar. Jag kan inte sätta något ord på känslorna jag känner. . . 
jag menar. . . snart får jag flyga solo. Låt det tala för sig själv ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0