How a studentpilot celebrates her sweet solo sixteen.

Och en dag i efterskott kommer det, igår blev jag sexton år gammal, sexton som i sologammal. 
Just sexton är en ganska speciell födelsedag för oss unga flygare, det är lite som gammla hederliga arton som är viktig för någon annan, men en speciell födesledag fick ett bra firande!
När jag kom in till skolan på morgonen stod alla mina vänner vid mitt skåp och sjöng för mig,och då tänkte jag bara "så himla jävla söta människor", när jag då tar nyckeln och öppnar mitt skåp ligger där cupcakes och en massa ballonger med söta elefanter på, jag menar hur omtänksamma och söta vänner får man ha egentligen? Blev så himla, himla, himla glad och det blev en bra skolfödelsedag trots att jag fick stressa mig genom en novell i nationella provet. 
Efter provet var det bara att ta sitt pick och pack till flygklubben, Ett litet brutet molntäcke på himlen men annars soligt och fint och äntlingen lyckades jag få till lite landingar. Det känns som saker börja komma allt mer och mer med flygningen nu och det känns så skönt så att jag kan inte beskriva det, men att få fira en födelsedag i himlen är väl det en pilot kan önska sig? 
I present fick jag en GOPRO KAMERA! (en äventyrskamera som tål det mesta) och den kan ni må tro ska få följa med på min första soloflygning, ååh vad jag längtar! Och så fick jag världens snyggaste jeans och pengar, och lyckligflicka som jag är i skrivandes stund så är jag hur trött som helst och efter en lång vecka är det dags för sängen för imorgon bär det iväg till sälen! Woho!
Vet inte om jag kommer ha tillgång till internet där men om jag har det kommer jag försöka uppdatera er med något videoklipp och lite bilder ♥



Kommentarer
Postat av: Ana Zagreb

Vad spännande!! GRATTIS!!

Svar: Oja :D Tack så mycket ♥♥♥
Fatima Krantz

2013-02-13 @ 12:39:27
URL: http://coffeeandcake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0