One day in an ocean of snow.

 
Vi hare så himla bra härborta! Jag kan erkänna att jag växt ifrån sveriges skidåkning en aning, men man tager vad man haver! Efter Lindvallens totala besvikelse packade vi idag bilen och for några mil mot hundfjället, offpisten där var alldeles supergrym för att vara sverige, t.o.m bättre offpist än Vemdalen! Det blev även att testa den nya gopron jag fick i födelsedagspresent, men videor får vänta för här är det delat internet via mobilen som gäller!
(och jag tycker att man ska starta en dokusåpa "sveriges sämsta icekart förare" så jag också kan få vinna någon jävla tävling någon jävla gång /argpilot) 



Kommentarer
Postat av: Clara

Så härligt!

Svar: Hur underbart som helst verkligen!
Fatima Krantz

2013-02-14 @ 00:01:34
URL: http://clararingqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0