Approaching runway my dream.

 
Flygnörden är i vägen igen! Måndagen var ledig och självklart, är man ledig från en skola spenderar man den på en annan. Med en sol som stod högt på himlen och klar sikt blev det himla mysig flygning med lite guppig och jobbig luft som gör att man får leka med gasreglaget extra mycket. 
Fastän att jag snart landar min tjugonde timme känns det som galenskap att greppa alla dessa tusen faktum. Fastän att min utvecklingskurva känts himla seg under tiden så är det en chock att tänka tillbaka på början och se nuet. I början var läraren med i sparkarna en hel del, nu är läraren knappt med och pratar särskilt mycket och i fem minuter kan det råda en såndär tystnad som gör att man känner sig ensam i planet, sådanna fem-minutare är alltid bra som mental förberedare inför Solo(!!) 
Jag har ingen aning om när min soloflygning kommer, men det känns verkligen som om att den kommer närmre och närmre. . . 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0