Sandy Moroccan Dreams.

Jag fick en såndär plötsigt identitetsförändring i helgen regarding min smak i heminredning. Skämt åsido, jag är fortfarande väldigt mycket för mörka färger och animalistisk inredning, men lika mycket för mönsterschock och palmer. I helgen var jag hemma hos några familjevänner till min pojkvän och deras lägenhet på söder var en lägenhet på söder. Hela lägenheten var klädd i världens finaste bambutapet och stengolvet var som urdraget ur ett marockanskt strandhus. Det kändes nästan som man hade salt i håret och sand mellan tårna inne i deras lägenhet. Så mysig lägenhet att det var helt sinnessjukt - så nu har jag bestämt mig att när jag flyttar ska silver, turkos, guld och grönt få regera i mitt rum! 
Tycker lite unik inredning är så himla fint . . . aldrig varit mycket för den älskade minimalismen med vitt och vita möbler och detaljer i marmor. Den går inte riktigt hem hos mig, jag vill ha färger, mönster och en känsla av sol och hav.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0