Världens skämmigaste grej . . .

 
. . .Tamejfan att droppa in på ett solarium. Jag är uppenbarligen mulatt och för någon som mig känns det så tabu att bara komma in på ett solarium och liksom "Hej jag vet att du tycker att jag är brun men jag vill sola". Det känns som att vara superspinkig och gå till Gymgrossisten och köpa fettförbränningspiller eller köpa kondomer på Ica när man är 12. Helt ofattbart pinsamt . . . men solarium är ju så skönt och när jag blir blek syns alla mina ärr från acne! Solar jag blir ärren inte brunare utan bara min hy och den blir sådär perfekt gyllenbrun. Jag blir också blek och trist på vintern! Och för mig fungerar inte de hälsosammare alternativen som brun utan sol eller spraytan därför att allt är för ljust! Så idag när bidraget trillade in ska jag bannimej sola en halvtimme och köpa en bronzer. . . 
 



Kommentarer
Postat av: Sofia

om du vill så sk du absolut!
Jag brukade sola solarium då det är bra för acne, och man blir ju lite brunare hihi

Svar: Ja men ellerhur!! Hjälper sååå mycket mot min Acne plus att det gömmer mina ärr. . . får världens finaste hy med lite bränna! Men folk kollar konstigt på mig, haha! Men bara solar på såklart ;)!
Fatima Krantz

2014-10-23 @ 18:59:04
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0