Only Natural.

Ett naturnära hem är ett riktigt hem. 
I mitt hem vill jag ha kohudar, horn, råmetaller, natursten och trä. Jag kan absolut inte få nog av horn! Jag är helt såld på denna ljusstaken, och flaskhållaren! Så underbar och unik! För att inte tala om taklampan. . . mitt hem ska helt enkelt se ut som en idyllisk fjällstuga året runt. Förr att det inte ska se fjälligt och vintrigt ut på våren kan man klä hornen med konstblommor och byta ur till blommiga soffkuddar och ställa fram en fräsch blombukett istället för stearinljus. 
Självklart vill jag endast ha horn och hud från djur som dödats i syfte till mat. Absolut inget där man dödat djuret för att ta tillvara endast på materiella ting, det tycker jag är regel nummer ett när man använder djurprodukter!
 



Kommentarer
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Åh vilken mysig inredning :)

Svar: Ellerhur! Jordnära is the shit! Känns ju som att leva i skogen .. och jag älskar skogen! Haha :D
Fatima Krantz

2014-09-08 @ 13:07:30
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: MALIN

Så snyggt! Gillar verkligen dom jordnära färgerna med ko-skinnet och hornen :)

Svar: Tack, visst är det superfint! Tillsammans med vitt golv är ju brun inredning oslagbar!
Fatima Krantz

2014-09-08 @ 23:56:46
URL: http://malinkirstine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0